Hello, I am having the same error connecting as the OP, but I'm trying to connect from a chromebook. I tried a similar set of steps except for trying other browsers, because ... Chromebook (stable channel fwiw).
Strangely, I've used this chromebook before. I believe I used it a week ago and it worked fine, only in the past day or two have I had an issue. Meanwhile chrome on my windows laptop seems to work fine.
My dev console shows the same logs as OP, but I can expand out the errors:
0: Opening metaserver connection (metaserver-new.dominion-online.com:443)
connection.js:14 WebSocket connection to 'wss://metaserver-new.dominion-online.com/' failed:
s.connect @ connection.js:14
C.open @ connection.js:14
(anonymous) @ login-controller.js:203
(anonymous) @ login-controller.js:206
invoke @ angular.min.js:493
l.instance @ angular.min.js:1152
p @ angular.min.js:834
a @ angular.min.js:769
(anonymous) @ angular.min.js:762
(anonymous) @ angular.min.js:816
r @ angular.min.js:776
f @ angular.min.js:829
(anonymous) @ angular.min.js:3829
$digest @ angular.min.js:1962
$apply @ angular.min.js:2007
(anonymous) @ page-display-controller.js:60
raven-3.7.0.min.js:49
313: Metaserver connection error (id: 0, currentId: 0).
Event {isTrusted: true, type: "error", target: WebSocket, currentTarget: WebSocket, eventPhase: 2, …}
bubbles: false
cancelBubble: false
cancelable: false
composed: false
currentTarget: WebSocket {url: "wss://metaserver-new.dominion-online.com/", readyState: 3, bufferedAmount: 0, onopen: ƒ, onerror: ƒ, …}
defaultPrevented: false
eventPhase: 0
isTrusted: true
path: []
returnValue: true
srcElement: WebSocket {url: "wss://metaserver-new.dominion-online.com/", readyState: 3, bufferedAmount: 0, onopen: ƒ, onerror: ƒ, …}
target: WebSocket {url: "wss://metaserver-new.dominion-online.com/", readyState: 3, bufferedAmount: 0, onopen: ƒ, onerror: ƒ, …}
timeStamp: 4863.400000000023
type: "error"
__proto__: Event
319: Metaserver connection closed (id: 0, currentId: 0).
CloseEvent {isTrusted: true, wasClean: false, code: 1006, reason: "", type: "close", …}
bubbles: false
cancelBubble: false
cancelable: false
code: 1006
composed: false
currentTarget: WebSocket {url: "wss://metaserver-new.dominion-online.com/", readyState: 3, bufferedAmount: 0, onopen: ƒ, onerror: ƒ, …}
defaultPrevented: false
eventPhase: 0
isTrusted: true
path: []
reason: ""
returnValue: true
srcElement: WebSocket {url: "wss://metaserver-new.dominion-online.com/", readyState: 3, bufferedAmount: 0, onopen: ƒ, onerror: ƒ, …}
target: WebSocket {url: "wss://metaserver-new.dominion-online.com/", readyState: 3, bufferedAmount: 0, onopen: ƒ, onerror: ƒ, …}
timeStamp: 4869
type: "close"
wasClean: false
__proto__: CloseEvent
319: Close event code: 1006
320: Close event string: CLOSE_ABNORMAL
325: Meta Connection closed; game isn't connected so resetting